Obteniu el màxim rendiment dels vostres informes

Hem recopilat la informació que creiem que trobareu molt útil. Dediqueu un moment a configurar el vostre compte i utilitzeu aquesta llista de comprovació com a referència per obtenir el màxim rendiment de Google Analytics. El nostre Centre d'ajuda conté respostes per a les preguntes més freqüents i ofereix ajuda per configurar el codi de seguiment.

Introducció

Instal·leu el codi de seguiment. Instal·leu el codi de seguiment i vegeu els informes en 24 hores.


Establiu els vostres objectius: identifiqueu de quines accions voleu fer el seguiment, els percentatges de conversió dels anuncis, les iniciatives de màrqueting, el comerç electrònic, etc. Establiu objectius per avaluar la vostra eficàcia.


Treballeu amb les dades dels informes: analitzeu les dades i apreneu a entendre els informes bàsics.

Maximització de la publicitat en línia i del comerç electrònic

Enllaceu el compte amb AdWords: superviseu els ingressos, les conversions i el ROI d'AdWords. Mireu aquest breu vídeo per esbrinar com fer-ho.


Enllaç amb AdSense: ja teniu un compte d'AdSense per rendibilitzar el vostre lloc web? Enllaceu els vostres comptes d'AdSense i Google Analytics per obtenir informació més detallada sobre el rendiment del vostre compte d'AdSense. Esbrineu quines pàgines i quines referències generen més ingressos i maximitzeu el rendiment del vostre lloc web mitjançant els informes d'AdSense.


Optimizeu paraules clau: mireu vídeos per aprendre a treure el màxim profit de la inversió en publicitat.


Etiqueteu campanyes: feu el seguiment de les conversions o dels anuncis de bàner, màrqueting de correu electrònic i iniciatives de màrqueting.


Feu el seguiment del comerç electrònic: enllaceu les dades del rendiment del comerç electrònic amb les paraules clau i les campanyes de màrqueting per obtenir detalls del ROI i moltes altres dades.

Exploració de les funcions avançades

Segmentació avançada: creeu i utilitzeu segments personalitzats per aïllar i analitzar parts concretes del trànsit.


Informes personalitzats: utilitzeu la interfície d'arrossegar i de deixar anar per crear informes amb les mètriques i els paràmetres que vulgueu.


Feu el seguiment del material Flash: seguiment simplificat per a Adobe Flash, Flex i contingut AS3.


Creeu informes de correu electrònic personalitzats: envieu informes programats de manera regular als accionistes de la vostra empresa.