GoogleAnalytics

Conversions socials

Proporcionar el ROI dels mitjans socials és una tasca difícil fins i tot per als professionals del màrqueting en línia amb experiència. Però ja no ho serà més. L'informe Conversions permet fer un recompte del màrqueting dels mitjans socials i mostra clarament com poden afectar el vostre negoci.

Conversions socials

Descripció general

L'informe Conversions mostra els percentatges de conversions i el valor monetari de les conversions que s'han produït com a conseqüència de les visites de xarxes socials. Enllacem aquestes visites amb els vostres objectius i les transaccions de comerç electrònic. Trieu els objectius que són importants per al vostre negoci i podreu revisar com us poden ajudar a aconseguir aquests objectius els mitjans socials com a font.

Motius per utilitzar l'informe Conversions

Amb tants canals i programes de màrqueting, entendre l'efecte que tenen en els vostre objectius us permet prendre decisions fonamentades sobre l'estratègia social.

  • Observeu l'impacte dels mitjans socials en els vostres objectius en informes senzills i fàcils d'utilitzar
  • Descobriu quin contingut genera conversions amb públics socials
  • Mostreu els informes dels resultats a accionistes clau per articular el valor dels mitjans socials

Com funciona?

  • L'informe Conversions utilitza la font de referència i enllaça directament amb els objectius i el Seguiment del comerç electrònic que heu definit
  • Els informes desglossen la contribució dels mitjans socials com a última font de referència del vostre client (p. ex. arriba a la vostra pàgina directament des d'un lloc social) i també poden desglossar els casos en què un lloc social no ha sigut l'última referència en la cadena de conversió.

On és l'informe?

Trobareu l'informe Conversions a la pestanya Informes estàndard a Fonts del trànsit > Social > Conversions.