GoogleAnalytics

Remàrqueting amb Google Analytics

El remàrqueting és una eina molt potent per ampliar l'abast de la publicitat i per fer que els clients estiguin un pas més a prop de la compra. Mai no havia estat tan fàcil treure profit de les diverses dades que teniu a Google Analytics i utilitzar-les per millorar el rendiment de la campanya.

Remàrqueting

Descripció general

L'eina Remàrqueting amb Google Analytics us permet disposar d'una informació valuosa sobre els visitants del lloc web que s'han interessat pels productes i serveis que oferiu. Per exemple, els visitants que miren pàgines concretes o que inclouen elements a la cistella de la compra. Quan hàgiu identificat el públic objectiu, podeu publicar anuncis a la Xarxa de Display de Google (GDN) personalitzats per a aquest públic.

Com funciona?

Ara, podreu trobar els clients que us interessin d'una manera ràpida i senzilla. Seleccioneu les llistes de remàrqueting predeterminades que vulgueu o creeu-ne de personalitzades: tot a partir de les mètriques de Google Analytics habituals, com ara les pàgines vistes, la durada de les vistes i l'assoliment dels objectius. Tot seguit, envieu les llistes de clients a Google AdWords i publiqueu anuncis orientats en qüestió de minuts, amb un parell de clics. Arribeu al públic que us interessi utilitzant els més de dos milions de llocs web de la Xarxa de Display de Google.

On ho trobareu

Feu clic a la pestanya Administrador de la part superior de Google Analytics (heu de ser administrador d'un compte) i feu clic a la pestanya de llistes de remàrqueting.

Per què es recomana utilitzar Remàrqueting amb Google Analytics?

  • Connecteu amb els clients que us interessen mitjançant tot tipus d'informació detallada en línia
  • Publiqueu anuncis de GDN orientats basats en segments de clients específics
  • Creeu i editeu llistes sofisticades fàcilment amb la nostra interfície intuïtiva

Analitzeu els avantatges del Remàrqueting per a la vostra estratègia publicitària

  • Identifiqueu clients nous de la vostra regió i fidelitzeu-los
  • Ajudeu els clients que comparen productes a formalitzar la compra
  • Recupereu els compradors que van incloure elements a la cistella de la compra sense comprar-los
  • Fidelitzeu els clients que havien fet alguna compra en algun moment
  • Oferiu una categoria especial i ofertes als clients més fidels

Testimoni del client

SPIL GAMES

"L'eina Remàrqueting amb Google Analytics és molt fàcil d'utilitzar i ens permet arribar exactament al tipus d'usuaris que ens interessen. Com que està integrat amb Google Analytics i amb AdWords, és molt eficient. Els nostres equips no van necessitar cap tipus de formació.

"Hem vist que oferia moltes oportunitats com, per exemple, publicar més campanyes de display més petites per centrar-nos en segments de clients específics".

-- Jeroen van der Veen, especialista sènior de l'àrea del sud-est asiàtic de Spil Games