GoogleAnalytics

Embuts multicanal

Aneu més enllà del darrer clic: observeu com els vostres canals de màrqueting funcionen conjuntament per generar vendes i conversions.

Descripció general

Els vostres clients busquen, comparen i prenen decisions de compra en moments i llocs diferents, de manera que avaluar el rendiment basant-se només en el darrer clic dóna una imatge incompleta i possiblement es perd informació important sobre com arribeu als vostres clients més valuosos.

Els embuts multicanal de Google Analytics us permeten veure les interaccions entre mitjans digitals diferents i us mostren com aquests canals funcionen conjuntament per crear vendes i conversions. I encara més important, aquesta eina us ajudarà a prendre decisions de màrqueting essencials pel que fa a les inversions en publicitat a gran escala (quins canals) i també a petita escala (per exemple, quines paraules clau i quines ubicacions de l'anunci).

Com funciona?

Els cinc informes dels embuts multicanal mostren amb quins canals interactuen els clients durant els 30 dies anteriors a la conversió o a la compra. Aquests informes proporcionen mètriques valuoses com ara:

  • Les conversions d'ajuda mostren com i quan canals diferents tenen un impacte en una conversió.
  • El retard ajuda a entendre el temps fins a la conversió.
  • La llargada del camí us mostra el nombre d'interaccions abans d'una conversió.
  • Els camins de conversió principals mostren les rutes que segueixen els clients.

Per què hauria d'utilitzar els embuts multicanal?

  • Per veure tots els canals de màrqueting digital en un sol lloc
  • Per entendre millor el valor de les vostres estratègies de màrqueting
  • Per veure una imatge completa dels passos que segueixen els vostres clients abans de comprar o fer una conversió.
  • Per millorar el vostre màrqueting segons el rendiment dels canals.
  • Per prendre les decisions encertades sobre els pressupostos del màrqueting digital.

Cas d'èxit d'un client

ONYX HOSPITALITY GROUP

"Ara, els embuts multicanal ens proporcionen dades sobre la manera com els clients arriben al nostre lloc, des de tots els canals, i hi realitzen conversions. Els embuts multicanal ens permeten fer anàlisis d'assignació de les nostres activitats de màrqueting en línia i els podem consultar com a combinacions de canals i passos d'èxit divers, en comptes de canals de darrer clic aïllats."