Informes dels llocs per a mòbils

L'anàlisi del trànsit que prové dels dispositius mòbils que arriba al vostre lloc us pot oferir ajudar a saber si heu d'implementar un disseny adaptatiu o si el trànsit justifica un lloc separat per als mòbils. Davant l'augment continuat de l'ús dels dispositius mòbils i els canvis en les preferències dels usuaris, l'anàlisi i l'optimització dels dispositius mòbils són peces clau per a l'èxit de l'estratègia empresarial.

Dispositiu mòbil

Informe Visió general: observeu el rendiment dels mòbils al lloc web

L'informe Visió general proporciona un desglossament dels visitants segons si visiten el lloc amb dispositius mòbils o no. Permet identificar quina part del trànsit prové de dispositius mòbils així com les mètriques importants associades amb les visites, com ara el percentatge de rebots i la durada de les visites, per determinar si l'experiència que oferiu als usuaris que utilitzen mòbils satisfà les seves expectatives.

Més informació.

Informes dels dispositius mòbils: descobriu quines plataformes per a mòbils funcionen millor

Descobriu quins dispositius utilitzen els visitants per trobar el vostre lloc web i poder presentar la vostra marca en els millors formats per a aquests dispositius. Google Analytics pot mostrar quins sistemes operatius per a mòbils i quins dispositius mòbils específics envien visitants al vostre lloc, a la vostra aplicació mòbil o a la vostra pàgina de mitjans socials.

Més informació

Informe de gràfic de visites per ubicació: descobriu l'origen del trànsit dels mòbils

La visualització de les estadístiques per ubicació (pestanya Gràfic de visites per ubicació) us permet conèixer l'origen actual del trànsit de mòbils, a més de poder fer prediccions sobre els llocs on augmentarà el trànsit.

Més informació