GoogleAnalytics

Models d'assignació

El 72% dels professionals del màrqueting i de les agències que han participat a l'enquesta creu que l'atribució de màrqueting millora l'assignació del pressupost entre canals i el rendiment de la inversió.* L'Eina de models d'assignació facilita la creació i la comparació de models per poder millorar les activitats de màrqueting que es realitzin d'ara endavant.

Descripció general

Doneu reconeixement a tots els vostres canals de màrqueting digital amb els models d'assignació. Si creeu, personalitzeu i compareu models, obtindreu informació sobre l'impacte dels vostres programes de màrqueting mentre funcionen conjuntament per generar vendes i conversions. Podeu crear pressupostos basats en valors més reals, executar campanyes de màrqueting més equilibrades i millorar els resultats.

Avantatges

  • Funcionen amb les dades dels Objectius i del Comerç electrònic de les quals ja esteu fent el seguiment a Google Analytics. No és necessari dur a terme cap configuració addicional.
  • Creeu, ajusteu i personalitzeu models d'assignació en pocs minuts, sense haver de fer consultes llargues sobre la configuració ni implementar "caixes negres".
  • Compareu valors als diversos canals, com ara cerques de pagament i orgàniques, correu electrònic, màrqueting d'afiliació, anuncis de display, ubicacions mòbils, etc.
  • Els canvis de percentatges us permeten comparar valors a diversos models per a canals diferents, orígens de les referències, campanyes, paraules clau i altres paràmetres.
  • Visualitzeu fins a tres models, un al costat de l'altre, per veure'n ràpidament les diferències de valor.
  • Utilitzeu el creador de models personalitzat per definir fàcilment regles de ponderació de crèdit basades en la posició, el tipus d'interacció, la font del trànsit, la campanya, paraules clau específiques, la interacció amb el lloc, etc.
  • Consulteu dades a l'instant en una interfície fàcil d'utilitzar.